Het bereik, de media-aandacht en de commerciële kansen van giganten als de Champions League, de Formule 1 en de Olympische Spelen liggen voor de hand. Er gaan jaarlijks honderden miljoenen in om. Dat wil echter niet zeggen dat de ‘kleinere’ sporten en evenementen niet heel waardevol kunnen zijn voor commerciële partijen. Hoe? Die vraag wordt beantwoord tijdens de Sponsorreport livesessie ‘De Kracht van Klein’, tijdens de WK handboogschieten in Den Bosch op dinsdag 11 juni.
In het verleden is al bewezen dat kleinere sporten en sportevenementen, in samenwerking met bijvoorbeeld de gaststad, een schot in de roos kunnen zijn voor de marketing-communicatie van bedrijven. Enkele van deze cases passeren op 11 juni uitgebreid de revue. Sprekers tijdens de sessie zijn onder meer Luc Herberichs, projectmanager bij het sportevenementenbureau Team TOC, Sander Haas, PR en Sponsormanager van Asito (hoofdsponsor Nederlandse mannen curlingteam) en Willem la Riviere, directeur van de Biljartbond.
Wil jij vanuit jouw werk bij een bond, club, potentiële sponsor of andere organisatie zien hoe je kleinere sporten en bijbehorende evenementen optimaal kunt benutten voor marketing- en communicatiedoeleinden? Kom dan op 11 juni vooral naar Den Bosch en zie tevens hoe 1.000 handboogschutters uit meer dan honderd landen om de mondiale titels strijden. Schrijf je direct in!