De namen op het jaarlijkse SponsorLive-congres in Brussel op 28 maart liegen er niet om. Eerder deze week werden onder meer nog Rhys Beer, Live Sports Partnerships & Programming EMEA bij Facebook en Dan Mathieson, Head of Sponsorship Barclaycard aan de lijst met sprekers toegevoegd. Aan de vooravond loopt kennisplatform Sponsorreport al warm voor SponsorLive met een diner met gerenommeerde sprekers uit Nederland en België in de Sponsorderby der Lage Landen. Ben jij erbij?
Op deze woensdagavond staat, eveneens in Brussel, sponsoring van voetbal centraal in een informele en boeiende bijeenkomst waarbij Nederlandse en Vlaamse sponsorexperts van onder andere ING hun kennis onderling en met jou delen. Wat zijn de verschillen en overeenkomsten tussen sponsoring in België en Nederland en wat zal de toekomst brengen? En hoe pak je de ontwikkeling en uitvoering van een overkoepelende sponsorstrategie vanuit beide landen aan? Vanuit Belgisch én vanuit Nederlands perspectief wordt ingegaan op deze vragen in een paneldiscussie.
ING is sponsor van zowel de Nederlandse als de Belgische voetbalbond en prominente panelleden zijn dan ook Tjitske Benedictus, Manager Sponsoring & Events van ING Nederland en Guillaume Goies, sport-sponsorexpert bij ING België. Zij gaan in gesprek Nicole Bekkers, Head of New Partnerships & Concepting bij de KNVB en Manu Leroy, Directeur Communicatie & Business Development bij de Belgische voetbalbond KBVB. Gespreksleider is Jan Paul de Wildt van activatiebureau Kumpany. Dit alles natuurlijk onder het genot van heerlijkheden uit de befaamde, bourgondische Vlaamse keuken.
Ben jij erbij? Schrijf je dan meteen in! Dan ontvang je direct de mogelijkheid om een hotel te boeken tegen speciaal congrestarief en krijg je ook nog eens korting op deelname aan SponsorLive!